/Files/images/IMG-19a62f0add5780b4b80bbbbdf27606a1-V.jpg

Управління Державної служби якості освіти у Черкаській області здійснює розгляд звернень відповідно до Закону України “Про звернення громадян” з питань якості організації освітнього процесу, дотримання вимог законодавства у сфері освіти, забезпечення прав учасників освітнього процесу.

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання заявника (-ів), викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Форма електронного звернення

https://bit.ly/3xVYS6R

Наші контакти для усних і письмових звернень

Кiлькiсть переглядiв: 64