/Files/images/Otsinyuvannya-u-pochatkovyh-klasah-novi-rekomendatsiyi-MON-e1626255776311.jpg

Як оцінюватимуть учнів початкових класів – нові рекомендації МОН

Міністерство освіти і науки затвердило нові методичні рекомендації щодо оцінювання учнів початкових класів.

Такий наказопублікованийна сайті МОН.

На заміну узагальненій бальній оцінці розробники пропонують використовувати вербальну оцінку окремих результатів навчання, яка, окрім оцінювального судження, може також називати рівень результату навчання.

Для уніфікації термінів і зручності їх використання введенняоцінювальне судження пропонуютьназивати вербальною оцінкою, а оцінювальне судження із зазначенням рівня – рівневою оцінкою. Обидві оцінки можна виражати як усно, так і письмово.

Для позначення рівняміністерство пропонує використовуватитакі позначки:

  • П(початковий рівень);
  • С(середній рівень);
  • Д(достатній рівень);
  • В(високий рівень).

За рекомендацією, частіше варто використовувати саме вербальну оцінку. Вона підходить як для оцінювання особистих надбань учнів початкових класів, так і для об’єктивних результатів навчання. Рівнева оцінка може допускатися лише для результатів навчання учнів 3–4 класів (на підставі рішення педради).

У наказі також є орієнтовна рамка оцінювання за рівнями (додаток 2). Окрім того, запропоновані нові форми свідоцтв досягнень для 1–2 і 3–4 класів (додатки 2 і 3).

Повний текст рекомендацій МОН можна прочитати нижче:

Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (НУШ)

Ці рекомендації розроблені для оцінювання учнів, які навчатимуться з 1 вересня 2022 року у 5-их класах відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти.

Методичні рекомендації МОН України щодо оцінювання у 5-6 класах НУШ

НАКАЗ МОН "Про затвердження системи та загальних критеріїв оцінювання результатів навчання учнів"


Кiлькiсть переглядiв: 1223