• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Початкова школа

/Files/images/nash_dosyagnennya/355.jpg

/Files/images/rdniy_kray/003.jpg

Ожиндович Таміла Петрівна,

учитель початкових класів, І категорія

Плахотник Світлана Петрівна,

учитель початкових класів, І категорія

Розвивально-виховне середовище

«Мандруємо, досліджуємо, відкриваємо»

для початкових класів

Немає настільки поганої людини, яку добре

виховання не зробило б кращою.

В. Бєлінський

На сучасному етапі розвитку суспільства виникає потреба в докорінній зміні підходів до організації процесу навчання та виховання молодших школярів. Ця перебудова відбувається через інноваційний процес, який має бути спрямований на всебічний розвиток розумових та фізичних здібностей школярів, формування світогляду, моралі й поведінки, підготовку до суспільного життя, праці.

Успішність формування особистості дитини визначається залученням її до різних видів діяльності, зокрема таких, як пізнавальна, ціннісно-орієнтаційна, трудова, художньо-творча, фізкультурно-оздоровча, комунікативна, ігрова. Дитина не просто отримує готові знання, вона сама їх здобуває у різних видах діяльності. Перед дитиною ставиться проблема, яку вона має розв’язати на основі своїх знань та спостережень. Вона «мандрує» в розвивальному середовищі, шукає способи розв’язання поставленої проблеми, досліджує її і врешті робить своє власне маленьке відкриття. Вчитель виступає лише помічником, підказує, спрямовує. А дитина, роблячи свої відкриття кожен день, почувається справжнім дослідником, що подорожує кораблем істини у величезному океані знань та почуттів.

/Files/images/trud_navch/Безымянный.jpg/Files/images/trud_navch/Безымянный1.jpg

Дитинство — це період розвитку, формування і становлення особистості. Дуже важливо в цей час створити середовище доброзичливості, зацікавленості, ввести дитину у світ ігрових і реальних ситуацій, які б допомогли їй пізнати навколишній світ, навчили орієнтуватись у стосунках з людьми, бути активними учасниками суспільних відносин. Дане розвивальне середовище проектувалося таким чином, щоб забезпечувати гармонійний розвиток дитини через різні види діяльності, створювати умови для особистісного зростання, формування самостійності та вміння позитивно й гуманно розв’язувати конфліктні ситуації, вчити поважати позицію іншого, співпрацювати в колективі, поважати культуру і традиції, бути повноцінним членом родини.

Докладніше

Ароматерапія

Навчальний проект. 3-4 клас

Мета проекту: пропагувати здоровий спосіб життя, бережливе ставлення до власного здоров’я; сформувати в учнів знання про ароматерапію як науку про запахи; створити ситуацію «глибокого занурення» в тему; навчити окремих правил лікування ароматами; стимулювати розвиток ініціативності, самостійності, прагнення самовдосконалюватися; сприяти розвитку творчої активності, навичок самоосвітньої діяльності, формуванню ключових компетентностей учнів; вчити цінувати життя і здоров’я; виховувати толерантність, естетичні смаки, відчуття прекрасного, любов до природи.
Навчальний предмет: курс «Основи здоров’я»,
Я і Україна.
Ключове питання: як підвищити працездатність, настрій, увагу, короткочасну пам’ять, зняти розумове напруження, використовуючи елементи ароматерапії.

Кінцевий результат:

- тренування навичок роботи в групі;
- формування навичок роботи з енциклопедичною та довідковою літературою;
- ознайомлення з елементами ароматерапії;
- народознавча гра.
Тип проекту: колективний, довготривалий
Обладнання: енциклопедична та довідкова література, фотографії, гербарій лікарських рослин, ароматична лампа, свічки, ефірні олії евкаліпту, м’яти, лимону, апельсину.

Докладніше

Кiлькiсть переглядiв: 424