Бібліотека Кобринівського навчально - виховного комплексу

«Бібліотека-це скарбниця

всіх багатств людського духу»

(Г.Лейбніц)

/Files/images/bbloteka/DSCN0960.JPGШкільна бібліотека сприяє розвитку навчально – виховного процесу, забезпеченню базового рівня освіти, вихованню в учнів відповідальності, національної свідомості, формуванню в них потреб саморозвитку і вдосконалення. У сучасних умовах завданнями шкільної бібліотеки є не тільки бібліотечно–інформаційне обслуговування користувачів у забезпеченні всіх напрямків навчально –виховного процесу у засвоєнні як програмних, так і позапрограмних вимог, у самоосвіті та дозвілевій діяльності, а і виховання в учнів інформаційної культури – сталого прагнення до пошуку інформації, свідомого добору джерел.

Основою інформаційної культури особи є знання про інформаційне середовище, закони його функціонування та розвитку, а головне – досконале вміння орієнтуватися у безмежному сучасному світі інформації. Шкільна бібліотека є фундаментом освіти і самоосвіти. скарбницею людського знання.

Для адміністрації складає особливу цікавість інформація, яка міститься у періодичних виданнях, що виходять на Україні: "Освіта України”, "Директор школи”, "Завуч”, "Освіта і управління”, "Практика управління закладами освіти”, "Управління школою”. Джерелом інформації для учнів є підручники, навчальні посібники, довідники, енциклопедії. Учні старших класів цікавляться новими матеріалами з доповнення до навчального матеріалу.

Для учнів як категорії споживачів інформації розроблено техніку бібліотечно-бібліографічних уроків, які допоможуть їм розібратися в "морі” книг.

Інформаційне забезпечення споживачів може бути масовим, груповим, та індивідуальним. У нашій школі використовуються всі форми інформування. Масове інформування – це виставки нових видань, бібліографічні огляди літератури, презентації нових книг.

Бібілографічні огляди поєднуються з підбором літератури і створенням книжкових виставок:

"Земле Тальнівська - рідний мій краю",

"Читай як я, читай зі мною, читай краще мене",

"У світі казки чарівної",

та створення тематичних папок:

«Цикл народних весняних свят»,

«Повір у дитину»,

«Сім чудес світу»

«Герої села Кобринове», які також використовуються під час проведення виховних годин./Files/images/bbloteka/DSCN0983.JPG/Files/images/bbloteka/DSCN0985.JPG/Files/images/bbloteka/DSCN0987.JPG/Files/images/bbloteka/DSCN0993.JPG/Files/images/bbloteka/DSCN0995.JPG/Files/images/bbloteka/DSCN0994.JPG/Files/images/bbloteka/DSCN0996.JPG

Традиційний абонемент та читальний зал у нашій бібліотеці стали центрами інформації міжособистісного спілкування, читання. Бібліотекар надає своїм читачам такі послуги: допомога у написанні рефератів, повідомлень, підготовці до олімпіад та конкурсів.

Важлива ланка інформаційної діяльност бібліотеки – це робота з батьками учнів школи. Щоб надати батькам інформаційну допомогу в вихованні дітей, залучити їх до навчально-виховного процесу школи в бібіотеці зроблена книжкова виставка «Для вас, батьки», також у бібліотеці батьки можуть одержати рекомендації та поради про організацію домашнього читання учнів.

В умовах оновлення суспільства, відродження національної культури вся робота бібліотеки і педагогічного колективу школи націлена на пошук нових шляхів, нових форм і методів з забезпечення інформаційних потреб читачів.

Головні завдання, які сьогодні стоять перед шкільними бібліотекарями це:

- надання допомоги в навчально-виховному процесі;

- виховання культури читання;

- формування у молодого покоління гуманістичних, екологічних цінностей;

- прищеплювання любові до Батьківщини й рідної мови;

- навчання спілкуванню.

Прогресивні представники вітчизняної педагогіки завжди розглядали шкільну бібліотеку як найважливішу ланку навчального процесу, підкреслюючи її безсумнівний вплив на якість навчання. Адже саме шкільна бібліотека стає для дитини першою в житті. А книга була, є і буде вічним джерелом знань для людини і після закінчення школи.

Кiлькiсть переглядiв: 183