• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Іноземна мова

/Files/images/rdniy_kray/001.jpg

Липовецька Олена Анатоліївна

учитель іноземної мови, І категорія

Тиждень англійської мови 2013-2014 н.р.

П О Н Е Д І Л О К 10.02

Відкриття тижня англійської мови.

Поетична Шевченківська хвилинка.

В І В Т О Р О К 11.02

Інсценізація казки «Колосок» (2 кл.)

Інсценівки «У школі», «Брати Мак Кен» (3 кл.)

Інсценізація казки «Вередлива мишка» (4 кл.)

Мета:

  • показати творчість і знання учнів з англійської мови, їх здібності й таланти;
  • розвивати артистичні здібності дітей;
  • виховувати інтерес до вивчення англійської мови.

С Е Р Е Д А 12.02

Перегляд презентацій “London”, “Great Britain”. (6-7 кл.)

  • поглибити знання учнів про Велику Британію та її столицю;
  • розвивати в дітей соціокультурну компетенцію;
  • виховувати повагу до культури та звичаїв інших народів.

Ч Е Т В Е Р 13.02

Огляд плакатів до Дня Святого Валентина.

Мета:

  • розвивати творчі здібності учнів;
  • виховувати інтерес до традицій англомовних країн.

П’ Я Т Н И Ц Я 14.02

1. Святковий концерт англійської пісні до Дня Святого Валентина (8-11 кл.)

Мета:

  • поглибити знання учнів про історію виникнення свята та культурні традиції англомовних країн;
  • розширювати словниковий запас засобом розучування пісень англійською мовою;
  • розширювати філологічний кругозір учнів;
  • розвивати мовленнєві здібності, індивідуальну та колективну творчість;
  • виховувати інтерес до традицій інших країн та естетичний смак.

2. Підведення підсумків тижня англійської мови.

День Св.Валентина

14 лютого у всьому світі святкується День Святого Валентина. День любові, свято найкращого у світі почуття, що окриляє, дарує сили і натхнення, радість і захоплення. От і у нашому Кобринівському НВК потягом дня всі вітали один одного з цим днем, відправляючи один одному валентинки, шоколад та маленькі подаруночки-символи. На честь такої події, учні 8-11 класів, під керівництвом вчителя англійської мови Липовецької А.О., провели захоплюючий та вражаючий вечір. Ми з великим інтересом подивилися презентацію та прослухали розповіді про історію виникнення цього чудового свята.

ДЕТАЛЬНІШЕ

Конкурс для дівчаток 6-7 класів ”MissEnglish”

Цілі:

· активізувати вивчений матеріал з тем «Велика Британія», «США», «Зовнішність, характер», «Спорт», «Книги»;

· стимулювати учнів до глибшого вивчення лексики та граматики англійської мови;

· розвивати пам’ять увагу та та мовленнєві здібності;

· виховувати почуття самостійності та вміння долати труднощі;

· виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.

ДЕТАЛЬНІШЕ

Крок до здоров’я

Традиційно у нашій школі з 20 січня по 20 лютого проходить місячник здорового способу життя. Учні нашого 8 класу активно долучилися до цієї події. 30 січня наша агітбригада провела виховний захід «Крок до здоров’я». Мета нашого заходу – формувати свідоме ставлення до власного здоров'я як невід'ємної складової успішної особистості та пропагувати здоровий спосіб життя.

ДЕТАЛЬНІШЕ

Подорож до Великої Британії. ”A visit to Great Britain”

Позакласний захід для учнів 3-5 класів

Метазаходу:

· узагальнити вивчений лексико-граматичний до теми «Великобританія»;

· розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення;

· активізувати пізнавальний інтерес до історичного минулого та сучасності Великої Британії, її мови;

· розширювати знання учнів про Великобританію, культуру та звичаї англійців;

· виховувати почуття дружби та поваги до англомовного народу та доброзичливе ставлення до оточуючих.

Обладнання: карта Великобританії, зображення прапора Великої Британії, презентація «Лондон», мультимедійна дошка, запис бою курантів Біг Бена

ДЕТАЛЬНІШЕ

“St. ValentinesDay”.

День святого Валентина.

Позакласний захід для учнів старших класів.

Мета заходу:

· ознайомити учнів зі звичаями країни, мова якої вивчається.

· розвивати соціокультурну компетенцію учнів з використанням матеріалу, пов’язаного з історією, святами та традиціями Великобританії;

· розвивати мовленнєві навички та логічне мислення;

· розвивати творчі здібності та естетичне сприйняття навколишнього світу.

· на основі змагань розвивати вміння та навички працювати в парах;

· виховувати інтерес до вивчення традицій англомовних країн.

Обладнання: плакати, мультимедійна дошка, картки для проведення конкурсів та змагань, кольорові кульки, фонограми пісень.

ДЕТАЛЬНІШЕ

Тема уроку:THE ROLE OF COMPUTER IN OUR LIFE

РОЛЬ КОМП’ЮТЕРА У НАШОМУ ЖИТТІ

Мета уроку:

· Ознайомити учнів з основними етапами розвитку ЕОМ

· Розширитизнання учнів про будову комп’ютера, його вплив на здоров’я людини

· Удосконалювати навички усного мовлення та письма

· Розвивати мислення учнів, творчість, активність, вміння працювати на комп’ютері над презентаціями

· Виробляти правильну позицію й погляди на проблеми, що стосуються

користування комп’ютером

· Виховувати толерантність до чужої думки під час проведення дискусії

Тип уроку: бінарний (англійська мова – інформатика)

Обладнання:

· Портрети видатних вчених, які внесли значний вклад у розвиток сучасних технологій.

· Роздавальний матеріал, комп’ютери, мультимедійна дошка

ДЕТАЛЬНІШЕ

Ігрове шоу «Я люблю Україну».

Інтегрований позакласний захід (англійська мова, українська мова)

Мета: узагальнити та розширити знання учнів з теми Україна;

активізувати на­вички та вміння усного мовлення на основі вивченого матеріалу;

прищеплювати любов до вивчення англійської та української мов;

розвивати пізнавальну актив­ність учнів;

сприяти розширенню кругозору учнів;

виховувати почуття гордості за свою країну;

виховувати грома­дянську свідомість учнів.

Обладнання: карта України, картинки із символами України, мультимедійна дошка, презентації по темі.

Хід заходу

Вчитель АМ. Good morning, dear friends. I'm pleased to see you at our holiday.

Today we are going to speak about Ukraine, its geographical position, its people and traditions, about cities and towns of Ukraine.

The motto of our holiday: "He, who loves not his Motherland can love nothing" (G. Byron)

Вчитель УМ. «Не можна ходити по рідній землі, не чаруючись виплеканою народом у віках рідною мовою». (Ю.Мушкетик).

Сьогодні ми ще раз переконаємось у красі та невичерпному багатстві рідного слова.

What is our Motherland?

(Виступи учнів)

1. We live in Ukraine. It is our Mother­land.

2. Ukraine is a large European country. The territory of Ukraine is more than 603,000 sq km.

3. The population of Ukraine is more than 47 million people. Ukraine borders on Russia, Belarus, Moldova, Poland, Slovakia, Hungary and Romania. In the south Ukraine is washed by the Black and Azov Seas.

4. There are the Crimean Mountains and the Carpathi­an Mountains in Ukraine. The highest peak of the Carpathian Moun­tains is Hoverla with 2061 m. high.

5. There are 131 rivers in Ukraine. The longest of them are: the Dnipro, the Donets, the Dniester, the Bug.

6. There are more than 400 towns and cit­ies in Ukraine. The biggest of them are: Kharkiv, Donetsk, Dnipropetrovsk. The most important ports in Ukraine are: Odesa, Mikolayiv, Kherson, Kerch.

7. The capital of our country is Kyiv, a beautiful city on the banks of the Dnipro River.

8. Ukraine is a sovereign state. The Declaration of Independence was proclaimed on August 24, 1991 by the Ukrainian Parliament.

9. The Ukrainian symbols are the na­tional flag and the Golden Trident. The national flag has 2 wide stripes: blue and yellow. The yellow colour symbolizes the colour of the sun and the wheat, and the blue colour means a clear sky.

10. Another symbol of Ukraine, which all Ukrainian people know and love is a snowball-tree. People sing beautiful songs with poetic words about snowball-trees and plant them near their houses.

Вчитель АМ. Today we are having a competition "I love Ukraine".

Let's start our holiday. I wish you good luck!

We have two teams: «Козаки» та «Віночок».

Розпочинаємо перший конкурс «Привітання команд».

Запрошуємо на сцену команду …...

Пісня «Віночок»

(Максимальна кількість – 5 балів).

The2nt contest

Fill in the gaps with the words given below:

banks, wash, longest, rivers, European, population, devoted, snowball—tree, mineral resources, capital, mountains

Ukraine is a __________________ country.

The ____________________ of our Motherland is Kyiv.

It is on the _____________________ of the Dnipro Riv­er.

The Black Sea and the Asov Sea ____________________Ukraine.

There are beautiful _________________in our country: the Carpathian and the Crimean

There are many____________________ in our coun­try: the Dnipro, the Dniester and the Bug.

The _____________________ river is the Dnipro.

The__________________________ of Ukraine is 47 million people.

Ukraine is rich in _____________________________ .

People sing songs about a _______________________ and plant it near their houses.

(One points for each right answer. Кожна правильна відповідь 1 бал).

А зараз перша конкурсно-музична пауза .

Listen to music. Try to guess the singer and song.

Прослухайте мелодію, відгадайте назву пісні та її виконавця. С Ротару «Червону руту»

(Score: 2 points).

(Правильна відповідь 2 бали).

Конкурс 3 «Найкраща у світі».

Умови конкурсу: кожна команда за 1 хвилину повинна записати щонайбільшу кількість епітетів, якими можна схарактеризувати нашу мо­ву. Скористайтеся ними й передайте свою любов до рідного слова.

Виконавши завдання, команди озвучують результати своєї роботи.

(Кількість записаних слів буде кількістю набраних балів.)

Вчитель УМ. Два з половиною десятки епі­тетів на означення рідної мови зібрав у своєму вірші Валентин Бичко.

Рідна мова

Ніжна, мила, світанкова,
Ясна, чиста, колискова,
Мелодійна, дзвінкотюча,

Дивна, радісна, співуча,

Лагідна, жива, казкова,
Красна, чарівна, шовкова,

Найдорожча, добра, власна,
Мудра, сонячна, прекрасна,
Солов'їна, барвінкова
Українська мова.

Друга конкурсно-музична пауза. Руслана «Дикі танці»

The4th contest

Match the first part of the phrase to the second one to make up a proverb.

East or West likes its nest

Every bird like home

There is no place home is best

Please, give Ukrainian equivalents of these pro­verbs.

1. _________________________________________________________

___________________________________________________________

2. _________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

3. _________________________________________________________

___________________________________________________________

(Two points for each right answer. Кожнеправильновідгаданетаперекладене прислів’я – 2 бали)

Конкурс 5 «І чужого научайтесь, й свого не цурайтесь…».

Вчитель УМ. Мова - це живий організм. Різні мови постійно взаємодіють між собою: елементи однієї проникають у систему іншої і т. д. Таке явище називається інтерференцією. Як наслідок, в укра­їнській лексикології сформувався шар запозиченої лексики. Отже, наступне завдання: замініть слова іншомовного походження власне українськими відповідниками. Час на виконання завдання - 2 хв.

Слова-відповідники учасники команд записують, а потім зачитують їх.

степлер ____________________

офіс ____________________

фотографія ____________________

вертоліт ____________________

кур'єр ____________________

резо­нанс _____________________

мітинг _____________________

гардероб _____________________

кліп _____________________

креатив _____________________

аромат _____________________

шоу _____________________

(Кожнеправильно замінене слово1бал)

Третя конкурсно-музична пауза. М.Поплавський «Кропива»

The 6th contest

The teacher shows three banknotes of UAH.

T. Try to answer: "Whose potrait is it?"

(Two points for each right answer.Кожна правильна відповідь 2 бали).

Конкурс 7 “Говори українською правильно».

Вчитель УМ. Ми часто говоримо, не замислюючись, чи правильно наголошуємо слова, будуємо словосполучення, вживаємо той чи той вислів. Тим часом це показник рівня культури нашої мовлення.

У даних словосполученнях за 2 хв.виправте морфологічні й лексичні помилки, правильні відповідники запишіть і озвучте.

відкривати форточку _______________________________________

на слідуючий раз __________________________________________

моє особисте відношення до...___________________________________

бувший студент ________________________________________________

розкрити очі ___________________________________________________

повістка дня __________________________________________________

вибачаюсь ____________________________________________________

карманні розходи _______________________________________________

(Кожнийправильнийваріант1бал)

Четверта конкурсно-музична пауза. О.Пономарьов «Варто чи ні»

The8thcontest

I am sure that you know the Ukrainian national holidays and festivals and match the names of the holidays and their the dates.

1 January

3)

1) Ukrainian Inde­pendence Day

7 January

2) Mother's Day

5 May

3) New Year's Day

24 August

4) Victory Day

March - April

5) Day of knowledge

1 May

6) Easter (Paskha)

9 May

7) Women's Day

19 December

8) Day of Spring and Labour

8 March

9) Christmas

1 September

10) St. Nicholas' Day

(Кожнийправильнийваріант1бал)

Конкурс 9 «Чарівна скринька»

П’ята конкурсно-музична пауза. С.Ротару «Хуторянка»

The 10thcontest

Kyiv is the capital of Ukraine. Do you know the places of interest of Kyiv?

Match the names (A-H) with the pictures (1-8).

A Kyiv Shevchenko Opera and Ballet House

B Andriyivskyi Uzviz

C Kyiv-Pecherska Lavra

D The monument to Bohdan Khmelnytsky

E Khreshchatic

F Maidan Nezalezhnosti

G The Golden Gates

H The monuments to Prince Volodymyr

(Кожнийправильнийваріант1бал)

Танець

SUMMING UP

Thank you for your attention. The competition is over. Team ... is the winner.

Кiлькiсть переглядiв: 2164