• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Дошкільнятам

Ігрова діяльність



Виходячи з того, що гра є найважливішою самостійною діяльністю дітей дошкільного віку, педагогічний колектив велику увагу приділяє організації ігрової діяльності, створенню умов для різних її видів. У віковій групі, відповідно вимог програми, обладнано ігрові зони. Відповідно віку дітей та вимог програми вихователями виготовлені дидактичні та розвиваючі ігри.

/Files/images/000123.jpg


Ігрова діяльність планується і проводиться щоденно на протязі дня.

Всі вихователі майстерно вміють поєднувати вплив на розвиток гри, здійснювати виконання засобами гри навчально-виховних завдань і одночасно зберігати притаманні грі властивості.

Компетентність дітей в ігровій діяльності відповідає віку дітей та вимогам програми.

В молодшій групі, діти добре володіють діями з сюжетно-образними іграшками, застосовують предмети-замінники, самостійно підбирають іграшки відповідно ігрового задуму. При допомозі дорослих створюють різні споруди з будівельного матеріалу та використовують їх в сюжетно-рольових іграх.

В середній групі діти вміють обирати гру, добирати іграшки згідно власного задуму, творчо застосовувати знання про навколишнє в різних іграх.

В старшій групі діти вміють організовувати самостійно різні види ігор: обрати тему гри, створювати предметно-ігрове середовище, розподіляти ролі, виконувати ігрові дії, використовуючи вміння, набуті під час різних видів діяльності.


Організація ігор-інсценівок, театралізації та драматизації , спрямоване на стимулювання дитячої творчості, відтворення ігрових образів, підтримання у дітей вигадки, фантазії, удосконалення інтонаційної виразності мовлення. Цьому сприяють наявність і використання в усіх вікових групах різних видів театрів, залучення дітей до організації і проведення лялькових вистав, драматизації казок, театралізації.


Велика увага приділяється проведенню українських народних, хороводних та календарно-обрядних ігор. Вихователі знайомлять дітей з народними звичаями, спонукають до вільного використання примовок, закличок, мирилок, лічилок, збагачують запас скоромовок у дитячому мовленні, збуджують бажання чітко промовляти скоромовки, знайомлять з українськими народними загадками.

В процесі підготовки і проведення хороводів і ігор збагачується словниковий запас дітей, виразність мови, удосконалюється діалогічне мовлення, розвивається пластика.
Кiлькiсть переглядiв: 258